True story

Idag (eller snarare igår, klockan är efter midnatt) hade jag något slags "prov" i bild (Grundskolan), på Nationalmuseum.

Det är alltid lika skönt när man kommer till ett prov/läxförhör och det första läraren säger är:
"Det är liksom inte så viktigt med namn eller årtal... det är mer känslan som räknas, du vet? Det finns inget rätt eller fel! Det hur du tycker och känner som är viktigt!"

Alltså, han är en skön typ, den där läraren.
Men han är helt utan tvekan en hippie.

Han blev så glad att jag hade läst på och gjort läxan att han kramade mig.



Jag misstänker att jag utsöndrar en doft som drar till sig lärare.

Kommentarer
Postat av: becc

Vad säger mamma Rita om detta? D:

iz diz future u btw? http://gotgame.com/wp-content/uploads/2012/02/fatcat.jpg ;) <3

2012-04-24 @ 16:17:26
Postat av: Emmy

Jag tror lärarna som har teh hots for me får battla om min gunst :)



OMG JAAA EN FRAMTIDSBILD AV MIG!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så sexig :')

2012-04-24 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0