En ovanlig början på en helt vanlig dag

Jag är en riktigt tråkmåns.
Eller rättare sagt så är min hjärna och kropp det. Min själ är helt WILD AND CRAZY!!!11
...
Hursomhelst.
Jag är en tråkmåns för jag somnar/blir trött ganska tidigt om kvällarna, och vaknar pigg (och relativt alert) tidigt om morgnarna. Alltså somnar vid 22, vaknar vid 8.
Även på helger.

Men idag så skedde något otroligt. Jag vaknade och torkade bort dreglet, kollade på klockan, och blev helt paff.
12:35

...

I'M DYINGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!
- var självklart min första reaktion till det faktum att jag "försovit" mig.
Men sen gick det över.
Och jag såg silverfiskarna sovande på dammtussar, flera veckor gamla tidningar ligga utspridda över rummet/lägenheten och överfulla papperskorgar i varje hörn, och insåg att min kropp varit god gentemot mig och givit mig så mycket sömn med ett syfte:


Att städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0